درمان گیاهی کوچکی الت تناسلی | راهکار افزایش دائمی طول آلت تناسلی

ساخت وبلاگ

قرص مگنارکس اصل به همراه کرم کینگ سایز

قیمت: 1,450,000 ریال

روش پرداخت وجه: واریز به حساب بانکی فروشنده

در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنارکس معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ.ل.تی را از نظر سایز،طول و ضخامت به شکلی دائمی ،سریع ،آسان،بی خطر و بدون هرگونه مشکلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ.ل.ت در حالت ن.ع.و.ظ و تحریک ج.ن.سی شود و همزمان از انزال زودرس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه می دهد . فرمول بزرگ کردن آ.ل.ت تنا-سلی : مگنا رکس این کار را خیلی سریع و آسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام می دهد . پزشکان بزرگ تر و حجیم تر و سفت و سختتر شدن آ.ل.ت تنا-سلی مردان را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آ.ل.ت تنا-سلی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچ گاه تجربه نکرده بودید .

در صورت خرید ۴ عددی این محصول علاوه بر چهار کرم کینگ سایز ،۱۰درصدتخفیف اشانتیون دریافت خواهید نمود.
مگنا آر ایکس یک محصول ١٠٠٪ طبیعی و گیاهی بوده که مواد اولیه آن از گوشه و کنار جهان جمع آوری شده اند ، لذا براساس تحقیقات آزمایشگاهی صورت گرفته و جمع آوری اطلاعات آماری از مشتریان این محصول ، هیچگونه عوارض و واکنش های جانبی به این محصول در مصرف کنندگان آن مشاهده نشده است. این محصول منحصر به فرد توسطدکتر Aguilar پزشک برجسته اورولوژیست و یک تیم اختصاصی گیاهشناسی اختراع و گسترش یافته است. +MAGNA RX یک محصول خوراکی جهت درمان ناتوانی های ج ن س ی و یا کاهش عملکرد ج ن س ی مردان می باشد.

قرص ها را در دو تا سه وعده در طول روز بهمراه یک لیوان آب و طبق یکی از طرح های زیر مصرف نمایید:
۱۸ تا ۲۸ سال تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم : روزانه دوعدد ۱۸ تا ۲۸ سال با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم : روزانه چهار عدد ۲۸ تا ۴۰ سال تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم : روزانه سه عدد ۲۸ تا ۴۰ سال با وزن بالای۱۰۰ کیلوگرم : روزانه چهار عدد بالای ۴۰ سال : روزانه چهار عدد
زمان مورد نیاز برای گرفتن نتیجه کامل از این محصول دو تا چهار ماه و تعداد ۴ بسته می باشد که سن ، وضعیت جسمانی ، سابقه پزشکی و بهداشت عمومی فرد تعیین کننده طول دوره درمان وی میباشد.

سؤالات متداول :
برخی از پرسش های متداول مشتریان مگنا آرایکس

روزی چند عدد باید مصرف کرد؟
پاسخ : همراه این محصول یک بروشور و راهنمای استفاده فرستاده می شود و در آن تمام جزئیات توضیح داده شده است ولی به طور معمول این محصول باید روزی دو عدد مصرف شود.
اگر من تعداد سه قوطی مصرف کنم نتیجه بهتری خواهم یافت؟
پاسخ :بله. نهایت استفاده از مگنا ارایکس اصل ۴ قوطی است. به عبارت دیگر هر چقدر مصرف بیشتر باشد تاثیر گذاری این محصول و بزرگ شدن آلت شما بیشتر است ولی از ۴ قوطی دیگر نباید بیشتر مصرف کرد چون از چهار قوطی بیشتر تاثیر ندارد. در ضمن تاثیر مگنا ارایکس از همان ابتدا کاملا معلوم است و افزایش سایز در هر دوره چه یک قوطی و چه چهار قوطی کاملا دائمی است.
آیا این محصول موجود در فروشگاه شما اصل است؟
پاسخ : بله. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود نمونه موجود در این فروشگاه کاملا اصل آمریکا و فاقد هر گونه موارد تقلبی می باشد.
آیا این محصول عوارض جانبی خاصی دارد؟
پاسخ: خیر . تا به کنون بر روی ۱۰۰۰۰ بیمار و ناتوان آزمایش شده است و عوارض جانبی گزارش نشده است.
آیا می توان به وسیله این محصول کمی دیر انزالی طبیعی نیز داشت؟
پاسخ : البته. به وسیله این محصول انزال شما در هنگام رابطه به صورت کاملا طبیعی دیرتر به وقوع می پیوندد و همچنین از سفتی و سختی آلت بیشتری برخوردار خواهید بود.
بعد از مصرف این محصول چه اندازه در طول و چه اندازه در قطر آلت تاثیر دارد؟
پاسخ :اگر شما ۴ قوطی رو کامل مصرف کنید ۵ الی ۱۲ سانت در طول آلت و ۱ الی ۲ سانت در قطر آلت تاثیر دارد و این افزایش سایز بصورت دایمی و بدون بازگشت می باشد
در صورت خرید ۴ عددی این محصول علاوه بر چهار کرم کینگ سایز ،۱۰درصدتخفیف اشانتیون دریافت خواهید نمود.

برخی از امکانات و قابلیتها:

افزایش طول و ضخامت آ.ل.ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتیمتر در یک دوره ۶۰ روزه یا کمتر
# افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج.ن.س.ی
# جلوگیری از انز ال زود رس و افزایش زمان نزدیکی و مقاربت
# بدون عوارضی چون تپش قلب، چاقی،ناراحتی های پوستی و گوارشی و …
# افزایش شق شدگی و سختی آ.ل.ت تنا-سلی هنگام ن.ع.و.ظ و تحریک ج.ن.سی
# تایید شده از طرف پزشکان و متخصصان سراسر دنیا
# دارای گواهینامه تولید تحت شرایط کنترل کیفیت و گواهینامه سلامت از آمریکا
# تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰% نوترال
# در صورتی که شما ساکن استان تهران باشید محصول در عرض ۲ ساعت به دستتان میرسد و برای شهرستان ها ارسال با پست پیشتاز به صورت رایگان در عرض ۲ یا ۳ روز کاری به دستتان خواهد رسید
# خرید بصورت نقدی (واریز به حساب بانکی) می باشد

مجبور...
ما را در سایت مجبور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر majboor بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1392 ساعت: 16:23