راه های طبیعی افزایش سایز دستگاه تناسلی در طب سنتی | لارجر باکس مگنت دار

ساخت وبلاگ

دستگاه لارجر باکس مگنت دار با مجوز وزارت بهداشت

قيمت: 1,100,000 ریال

روش پرداخت وجه: واریز به حساب بانکی فروشنده

با خودتان رو راست باشید و کمی فکر کنید : آیا تا بحال از کوچک بودن آ.ل.ت مردانگی خود احساس حقارت کرده اید ؟ آیا تا بحال همسر شما به کوچک بودن آ.ل.ت تنا سلی شما اشاره کرده ، شما از بابت سخنان او سرخورده نشده اید ؟ آیا میدانید آ.ل.ت تناسلی بزرگ و در حد استاندارد ، نشانه قدرت و توانمندی شماست ؟ آیا تا بحال فکر کردید اگر آ.لت بزرگتری داشتید خودتان هم راضی تر بودید ؟ آیا میدانید اگر همسر شما از همبستر شدن با شما احساس رضایت نکند در آخر به سمت مردهای دیگر میرود؟

این محصول به دلیل روش خاص و کششی باعث رشد طولی و قطری آ.ل.ت شما بصورت همیشگی خواهد شد ودر کشورهای اروپائی و آمریکائی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ( دارای چندین جایزه بین المللی ).
دستگاه اکستندر از روی شلوار به هیچ وجه قابل رویت نیست و مخل زندگی اجتماعی افراد نمیباشد و حتی در رانندگی هم مشکلی به وجود نمی آورد.

این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دو میله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آ.ل.ت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد. این دستگاه بر اساس روش کشش به بدن کمک میکند تا بتواند بصورت طبیعی سایز آ.لت تناسلی را افزایش دهد . (این دستگاه همه سیستمهای موجود در عضو تناسلی را تقویت کرده از جمله : سیستم عصبی ، ماهیچه اسفنجی و…) به وسیله ی استفاده از این دستگاه و یکسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـو ظ و انزال خود خواهند بود. در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا” زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند.

مکانیزم کار دستگاه لارجر باکس مگنت دار:این دستگاه کاملا مکانیکی بوده و به هیچ نوع باطری ، برق یا شارژ نیازی ندارد و بر پایه کشش ، همچنین وزن محاسبه شده کار می کند. به این ترتیب که در حالت سفتی درون دستگاه قرار میگیرد و بوسیله کمربند دستگاه فیکس میشود. سپس برای زمان ۲ ساعت در روز به همین صورت باقی میماند. پس از مدت دو ماه حدود ۳ تا ۴ سانتیمتر افزایش طول و ۱ تا ۱٫۵ سانتیمتر افزایش قطر را شاهد خواهید بود. در صورت نیاز به رسیدن به سایز بیشتر میتوانید یک یا چند دوره دیگر نیز از همان دستگاهی که در اختیار دارید استفاده کنید تا نهایتا به سایز ۲۰ الی ۲۳ سانتیمتر برسید.
عملکرد این دستگاه ۱۰۰% قطعی بوده ، کاملا بدون عوارض میباشد و توسط وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران تایید شده است.

برخی از امکانات و قابلیتها:

افزودن به طول آلـت به میزان ۳ تا ۴ سانتی متر و قطر آن به میزان ۱ تا ۵/۱ سانت
# اصلاح انحرافات آلـت (پیرونی ) بدون جراحی تا ۸۰ درصد
# ادامه معالجه پس از جراحی بلند شدن آلـت ، جراحی اصلاحی و بازسازی
# درمان انزال زودرس با تقویت بافت اسفنجی آلـت
# اضافه به سختی آلـت در حالت نـعـوظ با تقویت بافت اسفنجی و درمان مشکلات عدم نعـوظ
# دارای تائیدیه از اتحادیه بهداشت اروپا و دارای مجوز از وزارت بهداشت
# در صورتی که شما ساکن استان تهران باشید محصول در عرض ۲ ساعت به دستتان میرسد و برای شهرستان ها ارسال با پست پیشتاز به صورت رایگان در عرض ۲ یا ۳ روز کاری به دستتان خواهد رسید

مجبور...
ما را در سایت مجبور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر majboor بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:47