خرید بهترين و قویترین كرم طبیعی برای بزرگ و کلفت کردن الت | کرم دوقلوی سیاه و سفید

ساخت وبلاگ

ژل مردانه سياه و سفيد، تاخيري و افزايش سايز الت مردان

قيمت: ۸۵۰,۰۰۰ ريال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

ژل بلك اند وايت (black & white) قوي ترين كرم موضعي ويژه آقايان است كه تا كنون توليد شده است.
ژل black & white ساخت كشور فرانسه مي باشد كه براي اولين بار در كشور ايران عرضه شده است
اين ژل كه قويترين محصول در نوع خود مي باشد يك برانگيزاننده قوي ميل جنـ..سي در مردان است كه با فرمولي كاملا گياهي قدرت و شور خارق العاده اي به مردان مي بخشد
ژل سياه و سفيد يك محصول كاملا گياهي مي باشد كه با بهره گيري از سال ها تجربه و با فرمولي جديد به دنيا عرضه شده است. و با به گردش در آوردن شديد خون در آلـ.ت به طور آني باعث افزايش طول آن شده و نعـــوظ بسيار زيادي به آن مي دهد كه اين سفتي خيره كننده حتي تا پس پايان مقـ..اربت همچنان باقي مي ماند. اين امر تجربه اي غير قابل تصور را براي شما ايجاد خواهد كرد كه همواره در ذهن شما و شريك جنــ..سي تان باقي مي ماند.

استفاده منظم از اين محصول در يك دوره كامل باعث افزايش فعاليت متابلويك سلول هاي عضو مردانه مي شود و ضمن تقويت بافت پيوندي آن، باعث افزايش كاملا محسوس قطر آن مي گردد.
روش استفاده: ژل سياه و سفيد را بايد به طور روزانه و هر روز در دو نوبت صبح و عصر (بهتر است به فاصله ۱۲ ساعت باشد) استفاده نماييد. ابتدا مقداري از ژل تيوپ مشكي را بر روي موضع ريخته و به وسيله دست آن را در تمام نقاط پخش نماييد، سپس به مدت حداقل ۵ دقيقه خوب مالش دهيد تا همه كرم black جذب اندام شود پس از ۲۷ دقيقه مقداري از ژل سفيد را بر روي آلـت بماليد و تا ۳ دقيقه مالش دهيد. كرم بلك اند وايت با توجه به آنكه براي تقويت سلول هاي بافتي اندام ساخته شده است اگر بصورت مداوم براي حدود ۸ تا ۱۲ هفته استفاده شود موجب افزايش چشمگير قطر و حجم آلـ.ت خواهد شد. در صورت تمايل به داشتن رابطه با همسر خود نيم ساعت قبل از شروع رابطه ، ژل مشكي را ماليده و تنها ۳ دقيقه قبل از آغاز ژل سفيد را استفاده كنيد.

با توجه به عرضه اين محصول در دو تيوپ ۷۵ ميلي ليتري ( نزديك به چهار برابر كرم هاي لارگو ـ كينگ سايز و شارك پاور ) يك بسته آن براي يك دوره كامل درماني كافي بوده و نيازي به تهيه چند بسته نمي باشد.
ضمانت نامه : خريداران محترم توجه داشته باشيد همراه اين محصول اصلي ، يك عدد كارت گارانتي با شماره منحصر به فرد و تاريخ خريد ارسال خواهد شد. كه كيفيت و ثمر بخشي محصول بلك اند وايت را تضمين خواهد كرد.

برخي از امكانات و قابليتها:

#چهار برابر قويتر از كرم هاي لارگو ، كينگ سايز و شارك پاور
#به طور آني باعث افزايش طول آلـ.ت و حفظ نعـ.وظ مي شود
#سفت و سخت كننده آلـ.ت
# ژل دوقلوي مخصوص مردان در دو تيوپ ۷۵ ميلي ليتري
# همراه با ضمانت نامه و كارت گارانتي
# اين ژل كاملا گياهي و ساخت كشور فرانسه مي باشد
# ايجاد تاخيري و افزايش سايز الت مردان
# در صورتي كه شما ساكن استان تهران باشيد محصول در عرض ۲ ساعت به دستتان ميرسد و براي شهرستان ها ارسال با پست پيشتاز به صورت رايگان در عرض ۲ يا ۳ روز كاري به دستتان خواهد رسيد

خريدخريد
مجبور...
ما را در سایت مجبور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر majboor بازدید : 264 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1392 ساعت: 15:12