داروی حجم دهنده و كلفت كننده مردانه | کلفت کننده فوری الت

ساخت وبلاگ

کرم کینگ سایز – محصول جدید لارگو

قیمت: 350،000 ریال

طبق آمارهای کسب شده تقریبا ۷۰ درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط ج.ن.سی و نارضایتی شریک ج.ن.سی او و…. خواهد بود.شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم کینگ سایز یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.

کرم کینگ سایز محصول جدید کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از ۴۰ سال است که به عنوان یکی از برترین محصولات در جهت رفع مشکلات ج.ن.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. روش مصرف کرم کینگ سایز : ابتدا آ.ل.ت تنا-سلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آ.ل.ت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی ماساژ دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را ۲ بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را ۸ تا ۱۲ هفته ادامه دهید.

روشهای خرید این محصول: ۱- خرید پستی ( دریافت وجه هنگام تحویل کالا): که در اینصورت محصول ظرف ۴ الی ۶ روز کاری به دست شما رسیده و مبلغ آنرا هنگام تحویل کالا به مامور پست میدهید.در این روش هزینه ارسال با مشتری میباشد. ۲- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که در اینصورت هزینه ارسال رایگان بوده و محصول ظرف حداکثر ۲ روز کاری به دستتان میرسد. شرایط خرید به تعداد زیاد: ۱- خرید ۳ تا ۶ عدد: واریز به حساب۱۰% تخفیف با ارسال رایگان ۲- خرید ۷ تا ۱۲ عدد: واریز به حساب ۱۵% تخفیف با ارسال رایگان ۳- خرید بالای ۱۲ عدد: واریز به حساب ۲۰% تخفیف با ارسال رایگان

برخی از امکانات و قابلیتها:

افزودن به درازا،ضخامت و سختی آل.ت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

# افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر بیشتر آل ت تناسلی در هنگام تحریک ج.ن س.یبیشت

# تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی.

# افزایش گردش خون در در اندام تنا-سلی که بهبود وضعیت ج.ن.سی فرد را به همراه دارد.د

# افزایش قدرت ا.و.ر.گ.ا.سم یا اوج لذت ج.ن.سی.

# درمان انزال زودرس در طولانی مدت.

# شفاف شدن پوست عضو تنا-سلی

# افزایش شور جوانی و احساس شادابی

مجبور...
ما را در سایت مجبور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر majboor بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1392 ساعت: 15:40